مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-11ورزشي

سلطانی فر چه «دستور ویژه»ای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟


به گفته مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دستور ویژه وزیر ورزش برای حمایت از ورزش این استان در دوران کرونایی شامل کمک چند میلیاردی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: از زمان شیوع کرونا و به خاطر تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران، ورزش این استان متحمل خسارت های مالی زیادی شده است.

به خصوص باشگاه های دولتی و خصوصی در این دوران دورنا به دلیل لغو فعالیت های شان با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند اما هیچ گونه تسهیلاتی در اختیارشان گذاشته نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط پروژه های زیادی هم داریم که قرار است به مناسبت هفته دولت افتتاح شوند اما به خاطر مشکلات اخیر و محدودیت های مالی ایجاد شده در به سرانجام رساندن آنها با معضل مواجه شده ایم.

گل محمدی تاکید کرد: در نشست مشترکی که با وزیر ورزش برگزار شد گزارشی کامل از این شرایط و مشکلاتی که کرونا برای مان در ورزش استان تهران ایجاد کرده، ارائه شد.

پس از بررسی های تکمیلی وزیر برای حمایت مالی در این زمینه دستور ویژه ای داد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شد تا از طرف وزارت ورزش بودجه قابل توجهی به این اداره تزریق شود.

گل محمدی از اعلام بودجه مصوب وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امتناع کرد اما به گفته وی این بودجه چند میلیاردی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر چه «دستور ویژه»ای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟

سلطانی فر چه «دستور ویژه»ای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟