مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-11سياسي

تسریع در تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی «تپه هگمتانه» به یونسکو


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از تسریع در تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی «تپه هگمتانه» به یونسکو خبر داد.

- همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از تسریع در تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی تپه هگمتانه به یونسکو خبر داد.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر به دیدار استاندار همدان و شماری از مدیران با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: در این دیدار برخی مباحث مرتبط با حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: پیرو پیگیری ها و مذاکرات قبلی مبنی بر تسریع، تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی هگمتانه با توجه به فعالیت های خوب انجام شده در استان، مقرر شد تا پایان سال جاری این پرونده تکمیل و در اولویت ارسال به یونسکو برای ثبت جهانی از سوی وزارت میراث فرهنگی کشور قرار گیرد.

مالمیر گفت: در این دیدار آمادگی کامل استان همدان برای رفع هرگونه مانع احتمالی برای ثبت جهانی هگمتانه در استان از سوی استاندار به وزیر اعلام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: تسریع در تملک بخش باقی مانده از عرصه طبیعی هگمتانه و اختصاص اعتبارات لازم به این محوطه، ارسال پرونده روستای اشترمل به عنوان روستای جهانی مبل و منبت گلریز در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی «تپه هگمتانه» به یونسکو

تسریع در تکمیل و ارسال پرونده ثبت جهانی «تپه هگمتانه» به یونسکو