مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-11ورزشي

قوچان نژاد: مقصر حذف سهمیه والیبال خراسان مشخص است


رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: به هر قیمتی می خواستیم والیبال خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما متاسفم که مانند روز روشن است مقصر اصلی حذف سهمیه خراسان رضوی از لیگ برتر چه کسی است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: به هر قیمتی می خواستیم والیبال خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد، اما متاسفم که مانند روز روشن است مقصر اصلی حذف سهمیه خراسان رضوی از لیگ برتر چه کسی است.

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حذف پیام مشهد از لیگ برتر والیبال اظهار کرد: به خاطر رویکرد اداره کل ورزش وجوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، بیش از دو هفته پیگیر این قضیه بودم.

در آخرین تماسم، شب پیش از قرعه کشی مسابقات، از محمدرضا داورزنی زمان خواستم تا نماینده والیبال خراسان رضوی در قرعه کشی لحاظ شود تا در فرصت باقیمانده بتوانیم بدهی پیام به فدراسیون و هزینه ثبت نام را فراهم کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه فدراسیون والیبال بابت بدهی تیم ها باید به دستگاه های نظارتی پاسخگو باشد، رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد تا زمانی که حداقل بخشی از بدهی باشگاه پیام به فدراسیون به صورت نقدی پرداخت نشود، اجازه حضور هیچ تیمی از خراسان رضوی در قرعه کشی لیگ برتر را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوچان نژاد: مقصر حذف سهمیه والیبال خراسان مشخص است

قوچان نژاد: مقصر حذف سهمیه والیبال خراسان مشخص است