مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-11سياسي

دوگانه «نوری»-«نبوی» در اصلاح طلبان/ پایان ایده اصلاح طلبان برای اداره کشور


طرح نام عبدالله نوری و بهزادنبوی ناشی از «انسداد فکری» در جریان اصلاحات است و نشان می دهد اصلاح طلبان دیگر ایده جدیدی برای اداره کشور ندارند و همچنان بر رویکردهای ناکارآمد گذشته تاکید دارند.

- طرح نام عبدالله نوری و بهزادنبوی ناشی از انسداد فکری در جریان اصلاحات است و نشان می دهد اصلاح طلبان دیگر ایده جدیدی برای اداره کشور ندارند و همچنان بر رویکردهای ناکارآمد گذشته تاکید دارند.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست؛ پس از استعفای موسوی لاری از نایب رییسی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، تیغ انتقاد فعالان این جریان نسبت به عملکرد مهمترین تشکیلات چند سال اخیر اصلاح طلبان تیزتر شد و با استمرار انفعال شورای عالی سیاست گذاری و افزایش هجمه ها به خصوص نسبت به عملکرد محمدرضا عارف، بالاخره آقای تندیس سکوت از ریاست این شورا استعفا کرد اما بر خلاف انتظار، استعفای او بر آتش اختلافات دمید و شکاف میان طیف های مختلف این جریان را عمیق تر کرد.

کار به جایی رسید که مرد سایه اصلاحات برای حفظ حیات سیاسی این جریان پرده درید و تلاش کرد با شلیک تیر هوایی تشتت اصلاح طلبان را از مرکز توجهات به حاشیه منتقل کند، اما تقدیر با او همراه نشد و متأسفانه سرکنگبین صفرا فزود و ترکش های آن تیر هوایی دامان خودشان را گرفت و دامنه اختلافات را گسترده تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوگانه «نوری»-«نبوی» در اصلاح طلبان/ پایان ایده اصلاح طلبان برای اداره کشور

دوگانه «نوری»-«نبوی» در اصلاح طلبان/ پایان ایده اصلاح طلبان برای اداره کشور