مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-11اجتماعي

برگزاری دوره 32ساعته ضمن خدمت الکترونیکی برای نیروهای آموزش متوسطه


معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از برگزاری دوره ضمن خدمت الکترونیکی 32ساعته «کارگاه توسعه مهارتهای حرفه ای دبیران» برای تمامی نیروهای انسانی آموزش متوسطه خبر داد.

- معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از برگزاری دوره ضمن خدمت الکترونیکی 32ساعته کارگاه توسعه مهارتهای حرفه ای دبیران برای تمامی نیروهای انسانی آموزش متوسطه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه آمده است: معاونت آموزش متوسطه با همکاری اداره کل امور اداری و تشکیلات و شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران دوره ضمن خدمت 32 ساعته کارگاه و توسعه مهارت های حرفه ای دبیران دوره متوسطه مرحله مقدماتی ( تولید محتوای الکترونیکی ) با کد 99506831 را به صورت الکترونیکی برای تمامی نیروی انسانی آموزش متوسطه (دبیران دوره اول متوسطه و متوسطه نظری، هنرآموزان متوسطه فنی حرفه ای و کار دانش، مدیران و معاونان مدارس متوسطه و همکاران اداری آموزش متوسطه) اجرا می کند.

این اطلاعیه می افزاید: لذا مقتضی است در اجرای دوره مزبور به نکات زیر توجه کنید: 1- ثبت نام از 99/05/20 تا 99/05/30 در سامانه LTMS می باشد.

2- فراگیران می بایست برای گذراندن دوره در هر بخش مطالب را مطالعه کرده و در آزمون های پودمانی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره 32ساعته ضمن خدمت الکترونیکی برای نیروهای آموزش متوسطه

برگزاری دوره 32ساعته ضمن خدمت الکترونیکی برای نیروهای آموزش متوسطه