مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-11سياسي

بنیاد مستضعفان و 10 نکته درباره فاش گویی های پرویز فتاح


برای مردم چه تفاوتی دارد که این ملک در اختیار نهاد نظامی باشد یا بنیاد؟ آیا بنیاد قصد دارد به جای کاربری نظامی، مثلا مرکز تفریحی یا شهربازی یا بیمارستان بسازد یا قرار است از فلان نهاد بگیرند و در اختیار خودشان باشد؟ - عصر ایران؛ مهرداد خدیر- سخنان پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان درباره املاکی که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی است و اقداماتی که برای بازپس گرفتن آنها انجام شده یا با موانعی رو به رو شده است، همچنان موضوع مورد بحث رسانه هاست و واکنش های متفاوتی ابراز شده است.

اشاره به کاخ مرمر به عنوان دفتر کار هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و نام بردن از حداد عادل، سید محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد و املاکی که در اختیار ارتش و سپاه است و زور بنیاد به تخلیه آنها نرسیده این ماجرا را برای عموم جذاب کرده است.

هر چند که برخی مانند رییس جمهوری اسبق (خاتمی) دو سال است ملک را تخلیه کرده و گفته‌اند اساساً از بیناد نگرفته بودند و رییس جمهوری سابق (احمدی نژاد) نیز برای تحویل اعلام آمادگی کرده و برادرِ هاشمی رفسنجانی هم گفته مادام که او در کاخ مرمر بوده استخر و سونا ندیده بود و اگر بعدتر ساخته شده خبر ندارد یا یک مقام ارتش هم گفته منطقه مورد نظر از پیش از انقلاب در اختیار ارتش بوده ومقام سپاه هم اعلام کرده سوله‌ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان و 10 نکته درباره فاش گویی های پرویز فتاح

بنیاد مستضعفان و 10 نکته درباره فاش گویی های پرویز فتاح