مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-11بين الملل

تشدید اعتراضات در پورتلند بعد از بازداشت زن فعال مبارزه با نژادپرستی


بازداشت یک زن سیاهپوست فعال جنبش مبارزه با نژادپرستی در جریان اعتراضات شهر پورتلند ایالت اورگان آمریکا که سه سال قبل هم مورد حمله یک عنصر نژادپرست سفیدپوست قرار گرفته بود، - بازداشت یک زن سیاهپوست فعال جنبش مبارزه با نژادپرستی در جریان اعتراضات شهر پورتلند ایالت اورگان آمریکا که سه سال قبل هم مورد حمله یک عنصر نژادپرست سفیدپوست قرار گرفته بود، باعث بسیج هر چه بیشتر فعالیتهای اعتراضی گروههای محلی ضدنژادپرستی و همچنین جنبش "جان سیاهپوستان مهم است" شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، دوشنبه اعتراضات بیشتری در این شهر بر طبق برنامه ریزی برگزار شد.

پورتلند بیش از دو ماه است که صحنه اعتراضات شبانه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا است؛ اعتراضاتی که ابتدا با انگیزه قتل جورج فلوید، سیاهپوست از سوی پلیس شهر مینیاپولیس بالا گرفتند.

مقامها گزارش دادند، زن سیاهپوست مذکور با نام دمتریا هستر ، 46 ساله اوایل روز دوشنبه بازداشت شده و مورد اتهام قرار نخواهد گرفت.

هستر ابتدا به ظن از بین بردن نظم عمومی و مداخله در کار پلیس در جریان دور دیگر اعتراضات در یکشنبه شب دستگیر شد.

دستگیر شدن هستر باعث واکنش شدید فعالان جنبش ضدنژادپرستی جان سیاهپوستان مهم است، شده است؛ جنبشی که هر چه بیشتر بر تظاهرات در پورتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اعتراضات در پورتلند بعد از بازداشت زن فعال مبارزه با نژادپرستی

تشدید اعتراضات در پورتلند بعد از بازداشت زن فعال مبارزه با نژادپرستی