مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-11سياسي

ثبت پرونده شهرداری ساری در دادگاه اخلاگران اقتصادی


پرونده شهرداری ساری با قاطعیت و سرعت در حال رسیدگی است و این پرونده احتمالاً در شعبه دادگاه جرایم اخلالگران اقتصادی رسیدگی خواهد شد.

- با اشاره به بحث مبارزه با فساد، عزم دستگاه قضایی را برای مبارزه با فساد جزم و قوی دانست و گفت: یقین بدانید دستگاه در مقابله با فساد خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و نهایت تلاش و کوشش راه خواهد کد تا به لایه های زیرین فساد برسد و فساد را ریشه خشک کند.

حجت الاسلام اکبری با تاکید براینکه برای مقابله با فساد باید دلایل کافی و وافی جمع آوری شود تا برای با اقناع تصمیم گرفته شود، گفت: در مورد پرونده شهرداری و پرونده های دیگر دستگاه قضایی استان ورود داشته و دستورات لازم را صادر کرده است.

وی یادآور شد: تعدادی از مدیران سابق و فعلی و سه نفر از اعضای شورای شهر را احضار کرده و دو نفر از متهمان با وثیقه آزاد شده است اما تحقیقات درباره این افراد و افراد مرتبط ادامه دارد.

وی درباره احتمال انحلال شورای شهر ساری گفت: باید قانون شوراها را بررسی کنیم، همچنین تکلیف نهایی افراد این پرونده مشخص شود اما آنچه که مشخص هست اینکه این پرونده با قاطعیت، سرعت و قاطعیت توسط ضابطان در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت پرونده شهرداری ساری در دادگاه اخلاگران اقتصادی

ثبت پرونده شهرداری ساری در دادگاه اخلاگران اقتصادی