مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-11سياسي

تکذیب تعطیلی کارخانه دارویی شفا


روز گذشته با پیگیری ویژه رییس کل دادگستری استان جلسه ای با حضور وی و مدیران شرکت شفا و دیگر طرف دعوا تشکیل و در خصوص نحوه پرداخت محکوم به توافق شد.

- ایسنا/البرز معاون قضایی رییس کل گفت: روز گذشته با پیگیری ویژه رییس کل دادگستری استان جلسه ای با حضور وی و مدیران شرکت شفا و دیگر طرف دعوا تشکیل و در خصوص نحوه پرداخت محکوم به توافق شد.

حسین اعظمی چهاربرج دبیر شورای تحول قضایی و معاون قضایی رییس کل دادگستری استان البرز در خصوص دیدار سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور برای حل مشکلات یک واحد تولیدی گفت: پس از انعکاس مطالبی نادرست در خصوص تعطیلی شرکت تولید داروی شفا، معاون دادستان کشور در این زمینه ورود پیدا کرده و ضمن بازدید از این کارخانه، مشکلات طرح شده را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، وی افزود: شفا یکی از ده ها شرکت کشور در زمینه تولید دارو است که به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی دارای بیش از یک صد پرونده در دادگستری استان البرز بوده که چند فقره در اجرای احکام در جریان است.

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز با اشاره به دستور معاون دادستان کل کشور در خصوص این موضوع تصریح کرد: برخلاف مطلب منتشر شده در یکی از نشریات، دستوری برای تعطیلی این شرکت صادر نشده است بلکه به دلیل عدم اجرای تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب تعطیلی کارخانه دارویی شفا

تکذیب تعطیلی کارخانه دارویی شفا