مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-11سياسي

تشکیل خانه های هلال ظرفیتی مهم در پیشگیری از حوادث و بحران ها است


تشکیل خانه های هلال ظرفیتی مهم برای مقابله و پیشگیری از حوادث و بحران ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حسن خزایی پور ظهر امروز در نشست هماهنگی راه اندازی خانه های هلال در فراهان اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیای شهرستان فراهان و زلزله خیز بودن منطقه راه اندازی خانه هلال در شهرها و روستاها که در مدیریت بحران نقش اساسی را ایفا می کنند، برای مقابله با بلایای طبیعی امری ضروری است.

وی اظهار داشت: دهیاران بر اساس قانون، مدیران شورای هماهنگی مدیریت بحران در روستاها هستند و باید علاوه بر دانش و آگاهی لازم اشرافیت خاصی نسبت به تمام نقاط روستا داشته باشند.

خزایی پور بیان داشت: تشکیل خانه های هلال ظرفیتی مهم برای مقابله و پیشگیری از حوادث و بحران ها است که امیدواریم با راه اندازی خانه هلال در شهرستان و با بهره گیری از ظرفیت اعضاء داوطلب و امدادگر در پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات موثر عمل کنیم.

  معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: جمعیت هلال احمر استان هر ساله برنامه های مختلفی را در این راستا داشته و دارد که افتتاح خانه های هلال یکی از این برنامه ها است.

علیرضا محمودی با اشاره به افتتاح خانه های هلال در مناطق مختلف استان همزمان با مناسبت هفته دولت افزود: در حال حاضر 35 خانه هلال فعال در سطح استان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل خانه های هلال ظرفیتی مهم در پیشگیری از حوادث و بحران ها است

تشکیل خانه های هلال ظرفیتی مهم در پیشگیری از حوادث و بحران ها است