مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-11سياسي

همکاری مدیریت شهری کرج در راه اندازی موزه کشاورزی و منابع طبیعی


نایب رییس شورای شهر کرج از همکاری مدیریت شهری کرج در راه اندازی موزه کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم خستو پیش از ظهر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه میان مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی دانشگاه و منابع طبیعی دانشگاه تهران و میراث فرهنگی استان البرز که با موضوع ساماندهی و بهسازی خدمات متقابل در حیطه فرهنگی و اجتماعی میان این سه نهاد برگزار شد، گفت: به دنبال توسعه ظرفیت های فرهنگی، هنری، تاریخی و گردشگری شهر کرج برای تعالی شهر هستیم.

وی با اشاره به همکاری مدیریت شهری کرج برای توسعه ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی شهر، گفت: برای مثال شهرداری طی سال های اخیر احیای فضای سبز کاخ مروارید را در دستور کار قرار داد و کاری ارزشمند انجام شد.

نایب رییس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه فضای سبز کاخ مروارید آماده است، گفت: ظرفیت های تاریخی و فرهنگی شهر می تواند به توسعه گردشگری شهر کرج کمک کند.

خستو در بخش دیگری تعمیر و بازسازی بناهای تاریخی از جمله موزه جانورشناسی، ساختمان مارکوف، و ساختمان فرهنگ دانشجویی، همکاری در تکمیل باغ گیاه شناسی پردیس در اراضی دولت آباد، مشارکت در بهینه سازی فضای سبز پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، تعمیر و بازسازی جداره های بیرون پردیس به ویژه در محله گلستان و همکاری با پردیس کشاورزی برای راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مدیریت شهری کرج در راه اندازی موزه کشاورزی و منابع طبیعی

همکاری مدیریت شهری کرج در راه اندازی موزه کشاورزی و منابع طبیعی