مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-11سياسي

استفاده از ابزارقانونی برای فسخ قرارداد پروژه میدان تره بار همدان


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان گفت: ابزارهای قانونی فسخ قرارداد در شیوه نامه پروژه میدان جدید میوه و تره بار همدان دیده شده و باید از آن استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحیمی فر پیش از ظهر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان با تأکید بر حمایت از سرمایه گذاری، گفت: علی‎رغم اینکه همواره بر تعیین تکلیف هر چه سریع تر پروژه میدان میوه و تره بار جدید شهر تأکید داشته ایم؛ اما شهرداری همدان باید بر اساس وظیفه قانونی خود و برابر قوانین و مقررات در راستای تعیین تکلیف پروژه میدان میوه و تره بار جدید شهر همدان عمل کند.

سرمایه گذار قصد ادامه عملیات اجرایی کار را ندارد علی رحیمی فر با توجه به اینکه تمامی مباحث مورد نظر سرمایه گذار در آیین نامه و شیوه نامه فروش لحاظ شد و مورد تصویب اعضای شورای شهر همدان هم قرار گرفت؛ گفت: فسخ قرارداد شهرداری با کنسرسیوم پروژه ساخت میدان میوه و تره بار جدید همدان باید به عنوان آخرین راهکار مدنظر قرار گیرد؛ هرچند بر اساس شواهد موجود، محرز شده سرمایه گذار قصد ادامه عملیات اجرایی کار را ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این پروژه بزرگ سرمایه گذاری تنها 6 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ گفت: شهرداری همدان بر این نظر است که کنسرسیوم پروژه ساخت میدان میوه و تره بار جدید همدان از طریق کمیسیون ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ابزارقانونی برای فسخ قرارداد پروژه میدان تره بار همدان

استفاده از ابزارقانونی برای فسخ قرارداد پروژه میدان تره بار همدان