مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11سياسي

فرمانداری مسئول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست


فرماندار شبستر با انتقاد از عدم پاسخگویی صدا و سیما با توجه به عدم انعکاس گزارش های منطقه تاکید کرد : فرمانداری مسئول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست ولی مساعدت لازم برای تهیه امکانات اولیه انجام گرفت تا خبرنگار مستقل از دولت اما همکار مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حسن مستفید امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان شبستر اظهار داشت: رسانه ها آیینه تمام نمای فعالیت مسئولان و به عنوان عامل ارتباطی جامعه نقش مهمی در فرایند بهبود مدیریت وتوسعه همه جانبه دارند.

فرماندار شبستر برگزاری ارتباط تنگاتنگ میان  مسئولان و اهالی رسانه را عامل مهمی در تقویت فرآیند اطلاع رسانی و شفافیت خبری و رشد و توسعه منطقه دانست و افزود: رسانه ها به عنوان عامل ارتباطی جامعه و مطالبه گری مردم با مطرح کردن مشکلات و کمبودها و از طرفی بیان پیشرفت ها عامل اثرگذاری توسعه و رشد جامعه را سرعت می بخشند.

وی با بیان اینکه اگر نقد رسانه ها طرفانه باشد در بهبود امور موثر خواهد بود، خاطر نشان کرد: سرعت، دقت و بی طرفی انتشار اخبار و اطلاعات از وظایف اصلی رسانه ها است و در عرصه خبری نمی شود کار سیاسی کرد.

فرماندار شبستر با اعلام این که اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند کمک زیادی در رفع مشکلات جامعه داشته باشند تصریح کرد: نقد سازنده و اطلاع رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری مسئول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست

فرمانداری مسئول تجهیزات خبرنگار صدا و سیما نیست