مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-11اقتصادي

شیوع کرونا موجب کاهش صادرات گوجه از اصفهان شد/خرید حمایتی در دستور کار


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: شیوع کرونا و کاهش صادرات گوجه فرنگی نظام عرضه و تقاضا را بر هم زد و موجب اعتراض کشاورزان اصفهانی شد.

- اصغر رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ثمررسیدن همزمان محصول گوجه فرنگی در استان اصفهان و استان های هم اقلیم اظهار داشت: امسال سطح زیر کشت ابلاغی محصول گوجه فرنگی که بالغ بر یک هزار و 400 هکتار است رعایت شد؛ اما شرایط آب و هوایی موجب به ثمر رسیدن زودهنگام و همزمان محصول گوجه فرنگی به ویژه در مناطق مرکزی استان اصفهان شد و همین موضوع نظام عرضه و تقاضا بازار گوجه فرنگی را برهم زد.

وی افزود: در سایر نقاط استان اصفهان و استان های همجوار و هم اقلیم هم با برداشت محصول گوجه فرنگی عرضه این محصول بر تقاضا فزونی گرفته است و با کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار مواجه شدیم که اعتراض کشاورزان را به همراه داشت.

خرید حمایتی گوجه فرنگی بهاره معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی نسبت به خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی بهاره اقدام کرده بود، تصریح کرد: این خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی بهاره تا آخر تیرماه ادامه داشت و دستورالعملی برای خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی تابستانه نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا موجب کاهش صادرات گوجه از اصفهان شد/خرید حمایتی در دستور کار

شیوع کرونا موجب کاهش صادرات گوجه از اصفهان شد/خرید حمایتی در دستور کار