مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-11اقتصادي

فن بازار تخصصی نفت در کشور راه اندازی می شود


دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی 26 فن بازار در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر راه اندازی فن بازار کردستان به عنوان بیست و سومین فن بازار منطقه ای در کشور، - دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از راه اندازی 26 فن بازار در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر راه اندازی فن بازار کردستان به عنوان بیست و سومین فن بازار منطقه ای در کشور، سه فن بازار تخصصی، نیز به مجموعه فن بازارهای کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد صالح خالقی با بیان اینکه فن بازار منطقه ای کردستان به عنوان بیست و سومین دفتر فن بازار منطقه ای تاسیس شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این دفتر فن بازار در تعامل با شرکت شهرک های صنعتی استان کردستان تاسیس شده است، تولیت آن نیز به همین مجموعه واگذار شده است.

خالقی ادامه داد: شورای شبکه فن بازار استان کردستان در شهر سنندج جلسه ای تشکیل داد و اعضای شورا پس از بحث و گفتگو و در نظر گرفتن نیازهای فناورانه بومی استان، برنامه کار این دفتر فن بازار را مورد تصویب قرار دادند.

دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه گفت: علاوه بر تصویب برنامه عملیاتی، آیین نامه اجرایی نیز در این جلسه تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فن بازار تخصصی نفت در کشور راه اندازی می شود

فن بازار تخصصی نفت در کشور راه اندازی می شود