مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-11سياسي

سرنوشت 76 خودروی لوکس توقیف شده در نوشهر چه شد؟


اقدامات قانونی برای همه خودروهای توقیف شده در گمرک نوشهر انجام شده اما منتظر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هستیم تا خودروها از محوطه گمرک نوشهر خارج و به انبارهای خود منتقل کنند.

- ایسنا/مازندران ناظر گمرکات مازندران گفت: اقدامات قانونی برای همه خودروهای توقیف شده در گمرک نوشهر انجام شده اما منتظر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هستیم تا خودروها از محوطه گمرک نوشهر خارج و به انبارهای خود منتقل کنند.

علی یوسفی منش در آیین تجلیل جمعی از اعضای بسیج رسانه نوشهر که به مناسبت هفته گرامیداشت خبرنگار برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه نظارت گمرکات مازندران در نوشهر واقع شده است،اظهار کرد: اداره کل گمرک نوشهر با بیش از 80 سال فعالیت، پرسابقه ترین گمرک در استان مازندران محسوب می شود و در کنار چهار گمرک دیگرفریونکنار، امیرآباد،آمل و ساری مجموعه گمرکات مازندران را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه سه گمرک نوشهر، فریدون کنار و امیرآباد دریایی هستند و دو گمرک آمل و ساری نیز جزء گمرکات خشکی محسوب می شوند، افزود: بیشترین حجم فعالیت گمرکی در امیرآباد انجام می شود و از نظر ارزشی نیز گمرک آمل بیشترین صادرات را در این بخش به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 76 خودروی لوکس توقیف شده در نوشهر چه شد؟

سرنوشت 76 خودروی لوکس توقیف شده در نوشهر چه شد؟