مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-11اقتصادي

46 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت


شهردار گرمسار بابیان اینکه کمبود نیروی اداری چالش جدی شهرداری است، گفت: 46 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عربی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سالن همایش های شهرداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود نیروی اداری چالش جدی شهرداری است، اظهار داشت: 46 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به شهرداری این شهرستان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه درآمدهای ارزش افزوده مهم ترین منبع درآمدی شهرداری ها تا پیش از سال 95 بود، تصریح کرد: 70 درصد اعتبارات این نهاد تا سال 95 از محل درآمدهای ارزش افزوده تأمین می شد که این رقم در حال حاضر به 25 درصد رسیده است.

اجرای پروژه مجتمع تجاری، فرهنگی و خدماتی شهرداری گرمسار شهردار گرمسار بابیان اینکه دریافتی شهرداری گرمسار از محل اعتبارات ارزش افزوده در سال گذشته 9 میلیارد تومان بود، افزود: طی چهار سال گذشته شهرداری توانسته وابستگی خود را به این منبع اعتباری به حداقل برساند.

عربی از اجرای پروژه های عمرانی شاخص این شهرستان خبر داد و گفت: بازسازی و بهسازی خیابان شهید کاظمی، پروژه پیاده راه شهید نوروزی در مرکز شهر، توسعه فضای سبز با کاشت درختان مثمر و اصلاح شبکه آبیاری درختان و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت

46 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری گرمسار اختصاص یافت