مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-11اقتصادي

«زز و ماهرو» پایلوت اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی شد


بخش «زز و ماهرو» شهرستان الیگودرز، پایلوت اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی شده است.

- خرم آباد- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز، پایلوت اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رضایی امروز سه شنبه در سخنانی با اشاره به تهیه 99 طرح منظومه روستایی در سطح کشور اظهار داشت: از این تعداد 5 طرح منظومه روستایی مربوط به لرستان است.

وی افزود: 7 طرح منظومه روستایی در کشور به صورت پایلوت به اجرا خواهد رسید که طرح منظومه روستایی بخش زز و ماهرو شهرستان الیگودرز یکی از این 7 طرح پایلوت کشوری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان طرح توسعه پایدار منظومه روستایی را کاری فرابخشی دانست و تصریح کرد: با مساعدت و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی، طرح منظومه روستایی زز و ماهرو شهرستان الیگودرز اجرایی خواهد شد.

رضایی با تاکید بر ضرورت محرومیت زدایی از روستاهای لرستان بر اساس توجه به کانون های تولید و ایجاد درآمد پایدار و کمک به اقتصاد خانوارهای روستایی افزود: در طرح توسعه پایدار منظومه روستایی، روستاها براساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت ها، به تفکیک، منظومه هایی را تشکیل داده و هر یک به قطب های فرهنگی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زز و ماهرو» پایلوت اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی شد

«زز و ماهرو» پایلوت اجرای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی شد