مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-11سياسي

بازگشت 3 واحد تولیدی به چرخه تولید


با ورود و حمایت دستگاه قضایی سه واحد تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای پیگیری و حل مشکلات بنگاه های تولیدی را یک وظیفه برای خود می داند.

 رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: دستور اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه بانک ها حق تملک واحدهای تولیدی را به خاطر بدهی بانکی ندارند، در استان زنجان با قاطعیت و بدون اغماض اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ دستگاه و سازمان دولتی حق ندارد با اقدامات خود منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، چرا که این عمل برخلاف ضوابط و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید اقدامات ما خواسته و ناخواسته منجر به تعطیلی بنگاه های تولیدی شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه انتظار ما از سیستم بانکی این است  که در محاسبه سودهای بانکی ضمن رعایت مقررات بر اساس مصوبات بانک مرکزی اقدام کند، چرا که اخذ سودهای بانکی با درصدهای بالا خلاف شرع و نظر مراجع تقلید است.

وی با اشاره به اینکه تعداد 18 واحد صنعتی با اخذ تسهیلات حدود 450 میلیارد تومان از بانک های عامل استان، به لحاظ اینکه نتوانستند به موقع اقساط مربوطه را پرداخت کنند، متاسفانه بانک های عامل اقدام به تملیک واحدها کرده و از ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 واحد تولیدی به چرخه تولید

بازگشت 3 واحد تولیدی به چرخه تولید