مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-11سياسي

مشارکت 14 میلیارد ریالی مودیان اسفراینی در پرداخت زکات


رییس کمیته امداد امام خمینی اسفراین از مشارکت 14 میلیارد ریالی مودیان اسفراینی در پرداخت زکات خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان هدف اصلی جمع آوری زکات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پسندیده عصر امروز در نشست خبری از مشارکت 14 میلیارد ریالی مودیان اسفراینی در پرداخت زکات خبر داد و اظهار کرد: در 4 ماهه نخست سال جاری بیش از 14 میلیارد ریال زکات در قالب زکات واجب و مستحبی با هدف کمک به نیازمندان جمع آوری شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی اسفراین همچنین از ارائه سبد ویژه به مددجویان این نهاد خبر داد و ادامه داد: این سبدها پس از تکمیل به نیازمندان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح ایران همدل برای کمک به نیازمندان افزود: ارائه سبد کالا در 4 نقطه از شهر اسفراین انجام خواهد شد و مددجویان می توانند با حفظ پروتکل های بهداشتی، اقلام غذایی خود را تحویل بگیرند.

پسندیده در مورد محتوای سبد کالای مددجویان گفت: این سبد نسبت به تعداد اعضای خانواده مددجو کم و زیاد می شود و شامل اقلامی همچون برنج، مرغ و روغن است.

رییس کمیته امداد امام خمینی اسفراین با اشاره مجدد به آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل همزمان با عید سعید غدیر گفت :500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 14 میلیارد ریالی مودیان اسفراینی در پرداخت زکات

مشارکت 14 میلیارد ریالی مودیان اسفراینی در پرداخت زکات