مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 15:302020-08-11سياسي

ضرورت حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر


معاون فرماندار اهر بر ضرورت حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی و معاون فرماندار شهرستان اهر، ابراهیم محمدی آیدین لو به عنوان مدیر جدید منابع آب اهر معرفی شد.

علی حسن زاده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه با اشاره به این که مدیریت منابع آبی نیازمند تصمیمات دقیق و تخصصی است، اظهار داشت: مهم ترین بخش مدیریت منابع آبی در هر شهرستان یا منطقه ای؛ جلوگیری از هدر رفت آن است که متأسفانه تابه حال توجه کمتری به این موضوع شده است.

وی افزود: از زمانی که سد ستارخان در شهرستان اهر احداث شده از آن زمان مشکلات کمتری در تأمین آب شرب و کشاورزی این شهرستان داشته ایم و از هر جهت وجود این سد باعث توسعه همه جانبه و بخش کشاورزی شده است.

معاون فرماندار اهر بر لزوم حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: در سال های قبل برخی چالش هایی را در پایاب سدستارخان اهر شاهد بودیم که با مدیریت مدیر منابع آب اهر از این چالش ها عبور کردیم.

حسن زاده تصریح کرد: پیشنهاد می کنم تا از تجارب مدیر سابق منابع آب شهرستان اهر در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی به لحاظ تجربه و سابقه مدیریتی وی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر

ضرورت حفاظت از منابع آبی موجود شهرستان اهر