مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 19:002020-08-11سياسي

برای داشتن جامعه سالم و به دور از آسیب اجتماعی چه باید کرد؟


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: اگر به دنبال آن هستیم که جامعه ای سالم و به دور از آسیب های اجتماعی داشته باشیم باید به مدرسه توجه کرده و درآن سرمایه گذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمود امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در وبینار نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش در استان ها که در سالن جلسات دبیرخانه شورای عالی برگزار شد، اظهار کرد: شورای عالی مرکز اصلی هدایت نظام تعلیم و تربیت به سمت اهداف متعالی آموزش و پرورش است.

وی با طرح این سؤال که چرا در کشورهای مختلف به آموزش و پرورش اهمیت زیادی داده می شود؟ ، گفت: بنیادین ترین و به صرفه ترین راه برای ارتقا و نهادینه سازی شاخص های ملی توسعه و پیشرفت جامعه، در آموزش و پرورش است.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: برای وضع خوب یک جامعه شاخص های مختلفی در نظر می گیرند، همین شاخص های عادی مانند وقتی که از خانه بیرون می رویم متکدی نبینیم، بیکاری کمتر شده باشد، گرانی نباشد، آدم های خوش رفتار، مودب و.

بیشتر بینیم.

وی اضافه کرد: همه ما می خواهیم فرزندانمان در یک جامعه سالم، خوب و رشد یافته، پرورش پیدا کنند، بنابراین اگر به دنبال آن هستیم که جامعه ای سالم و به دور از آسیب های اجتماعی داشته باشیم باید به مدرسه توجه نموده و درآن سرمایه گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای داشتن جامعه سالم و به دور از آسیب اجتماعی چه باید کرد؟

برای داشتن جامعه سالم و به دور از آسیب اجتماعی چه باید کرد؟