مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مرداد 1399 ساعت 21:402020-08-11ورزشي

با قهرمانی در لیگ برتر، پاسخ اعتماد مدیران را دادیم


سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این که خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جواب اعتماد مدیران پتروشمی را دادیم، گفت: - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این که خوشحالم که با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جواب اعتماد مدیران پتروشمی را دادیم، گفت: نشان دادیم که ماهشهر دارای فرزندان زیادی است که اگر مدیران به آن ها اعتماد کنند، می توانند خودشان را ثابت کنند.

وحید کاظمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ برتر تنیس روی میز کشور و اهدای جام قهرمانی به این باشگاه، اظهارکرد: از همان ابتدای کار، تیم برای اولین بار به صورتی بسته شد که 60 درصد از اعضای تیم یعنی از کادرفنی گرفته تا بازیکنان، بومی بودند که این اتفاق بزرگی بود.

وی بیان کرد: همچنین در یک اقدام بی سابقه، 2 تنیسور ماهشهری را به ترکیب تیم اضافه کردیم و این کار ارزشمندی بود که با حمایت مدیران پتروشیمی و نگاه ویژه به بومی گرایی صورت گرفت.

حتی این دو تنیسور ماهشهری نیز در لیگ برتر به میدان رفتند که این ارزشمندتر بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با بیان این که از ابتدا که لیگ را شروع کردیم، هم قسم شده بودیم که به قهرمانی برسیم، افزود: پتروشیمی عقبه زیادی در تنیس روی میز ایران دارد و حتی در گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قهرمانی در لیگ برتر، پاسخ اعتماد مدیران را دادیم

با قهرمانی در لیگ برتر، پاسخ اعتماد مدیران را دادیم