مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-12اقتصادي

اختصاص یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهرداد جوادی امروز در حاشیه بازدید از قلعه تاریخی فرخ شهر با بیان اینکه مرمت کامل این بنای تاریخی  50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: در سال جاری یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح جامع مرمت قلعه فرخ شهر تهیه و پس از تصویب برای اختصاص اعتبار مورد نیاز به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت این قلعه اختصاص پیدا کرده است، اضافه کرد: این مبلغ برای مرمت سقف ورودی، پشت بام سازی، استحکام بخشی، کلاف کشی و نازک کاری هزینه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سال 1387 تاکنون چهار میلیارد ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر هزینه شده است، توضیح داد: این بنای تاریخی با دو هزار و 500 مترمربع زمین و یک هزار و 800 مترمربع زیربنا مربوط به اواخر قاجار است و 11 مرداد 1384 به شماره 12411 در فهرست آثار ملی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر

اختصاص یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر