مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-12اجتماعي

برج کبوترخانه و «قیزقلعه سی» خسروشاه مرمت و احیا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی مرمت و احیا برج کبوترخانه و قیزقلعه سی خسروشاه را دو اولویت مهم این اداره کل در شهرستان برای سال 99 عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده امروز صبح در بازدید از بناهای تاریخی خسروشاه گفت: بخش خسروشاه از جمله مناطق فعال استان در حوزه گردشگری است.

حمزه زاده با گفت: با توجه به اهتمام ویژه بخشدار و شهردار خسروشاه در راستای توسعه گردشگری و همچنین صیانت از مواریث تاریخی این منطقه، شاهد اقدامات مؤثری در این حوزه همچون ایجاد کمپ گردشگری در ورودی خسروشاه و همچنین پیگیری احیا ابنیه تاریخی چون برج کبوترخانه، قیز قلعه سی و حمام اسفهلان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر کمپ گردشگری خسروشاه در راستای توسعه گردشگری این منطقه، گفت: کمپ گردشگری خسروشاه یکی از بهترین کمپ هایی است که توسط شهرداری این منطقه ایجاد شده که علاوه بر ارائه خدمات سرپایی، بهترین مکان برای ایجاد بازارچه صنایع دستی و معرفی آثار هنری هنرمندان خسروشاه را برای گردشگران است.

او در مورد احیای برج کبوترخانه و ساماندهی قیز قلعه سی خسروشاه گفت: در راستای احیا و حفاظت از برج کبوترخانه خسروشاه، طرح مرمت و احیا آن توسط تیم تخصصی و فنی میراث فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج کبوترخانه و «قیزقلعه سی» خسروشاه مرمت و احیا می شود

برج کبوترخانه و «قیزقلعه سی» خسروشاه مرمت و احیا می شود