مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-12اجتماعي

نصب دوربین مداربسته در «خانگرمز»/ تهیه سند جامع ارتقای فرهنگ زیست محیطی


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان با اشاره به نصب دوربین مداربسته در منطقه حفاظت شده «خانگرمز» برای نخستین بار گفت: سرانه تعداد افراد محیط بان در همدان یک به 9 است.

- خبرگزاری فارس- همدان: مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس همدان حاضر شد و ضمن تبریک این روز به خبرنگاران درباره مسائل مختلف روز حوزه محیط زیست به گفت و گو با این مجموعه پرداخت.

محسن جعفری نژاد بسطامی، خبرگزاری فارس را یکی از مؤثرترین رسانه ها در استان و سراسر کشور دانست و روز خبرنگاران را به همه عوامل این مجموعه تبریک گفت.

وی هشدارهای جدی را در حوزه محیط زیست استان مطرح کرد که همدان را به عنوان یک شهر سبز و پاکیزه تهدید می کند و هنوز توجه کافی به آن صورت نگرفته است.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان همچنین از این نکته سخن گفت که هنوز اهمیت و جایگاه محیط زیست در جامعه به خوبی تبیین نشده در حالی که توجه به آن برای زندگی انسان بسیار حیاتی است و تأثیرات عمیقی بر زندگی  بشر  دارد، در ادامه مشروح گفت و گو با جعفری نژادبسطامی را می خوانیم: فارس: آیا در حال حاضر به محیط زیست آنگونه که باید و شاید توجه شده و در مسیر اهداف تعریف شده در اسناد بالا دستی هستیم؟ جعفری نژاد بسطامی: مسائل محیط زیست با توجه به منویات مقام معظم رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین مداربسته در «خانگرمز»/ تهیه سند جامع ارتقای فرهنگ زیست محیطی

نصب دوربین مداربسته در «خانگرمز»/ تهیه سند جامع ارتقای فرهنگ زیست محیطی