مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-12اقتصادي

مرمت کامل قلعه فرخ شهر نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مرمت کامل قلعه تاریخی فرخ شهر شهرستان شهرکرد نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مرمت کامل قلعه تاریخی فرخ شهر شهرستان شهرکرد نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مهرداد جوادی اظهار کرد: طرح جامع مرمت قلعه فرخ شهر تهیه و پس از تصویب برای اختصاص اعتبار مورد نیاز به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارسال می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری یک میلیارد و 350 میلیون ریال برای مرمت قلعه فرخشهر اختصاص پیدا کرد و مرمت کامل قلعه تاریخی فرخ شهر شهرستان شهرکرد نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است.

وی ادامه داد: این مبلغ برای مرمت سقف ورودی، پشت بام سازی، استحکام بخشی، کلاف کشی و نازک کاری هزینه می شود و از سال 1387 تاکنون 4 میلیارد ریال برای مرمت قلعه تاریخی فرخ شهر هزینه شده است.

جوادی توضیح داد: قلعه تاریخی فرخ شهر با 2 هزار و 500 مترمربع زمین و یک هزار و 800 مترمربع زیربنا مربوط به اواخر قاجار است و 11 مرداد 1384 به شماره 12411 در فهرست آثار مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت کامل قلعه فرخ شهر نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است

مرمت کامل قلعه فرخ شهر نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار است