مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-12بين الملل

کمک های پزشکی ایران به بلخ افغانستان رسید


محموله کمک‌های پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ویروس کرونا در شهر مزارشریف مرکز استان بلخ به مقامات افغانستان تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری صدای افغان (آوا) از شمال افغانستان گزارش داد که این محموله شامل 60 هزار ماسک و 1100 دست لباس پزشکی است که برای مقابله با کرونا در بیمارستان‌های شهر مزارشریف توزیع خواهد شد.

«سید حسن یحیوی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر مزارشریف هنگام اهدا کمک های بهداشتی گفت: من به نمایندگی از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارم کمک های بهداشتی را به مسئولان بهداشت بلخ اهدا کنم تا از این طریق به تمام مردم شمال برسد.

وی افزود که جمهوری اسلامی ایران تا کنون سه محموله از کمک های خود را در ایام کرونایی به کابل و هرات ارسال کرده و چهارمین محموله برای نخستین بار به بلخ رسیده است.

یحیوی گفت: شیوع ویروس کرونا می طلبد که تمام ملت ها و کشورها در همکاری همدیگر، برای مبارزه با این ویروس دست بدست همدیگر دهند تا این ویروس را ریشه کن کنیم.

محمد بشیر توحیدی معاون استاندار بلخ نیز به نمایندگی از دولت افغانستان از کمک های کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و گفت: ایران با تمام مشکلاتی که دارد مردم افغانستان را فراموش نکرده و ما سپاسگزاری می کنیم و این کمک ها بزودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های پزشکی ایران به بلخ افغانستان رسید

کمک های پزشکی ایران به بلخ افغانستان رسید