مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-12اجتماعي

تحقق 2840 ساعت آموزش برون سازمانی استاندارد کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، دو هزار و 840 نفر ساعت آموزش برون سازمانی توسط این مجموعه اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن رحمتی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، 2840 نفر ساعت آموزش برون سازمانی، 328 نفر ساعت آموزش مدیران کنترل کیفیت انجام شد.

وی با اشاره به پوشش 3400 ساعتی آموزش در بخش های مختلف، ابراز داشت: همچنین از ابتدای سال جاری، 280 نفر ساعت آموزش کارکنان در این اداره کل انجام شده است.

رحمتی گفت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح دانش فنی مدیران، کارشناسان و کارکنان برگزار شده است.

وی افزود: تأیید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی فرآورده های مشمول استاندارد اجباری بر اساس آیین نامه به عهده این اداره کل است.

رحمتی با بیان اینکه به دلیل شرایط ویژه کنونی، تمامی دوره های آموزشی مدیران کنترل کیفیت در سال 99 به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار شده است، خاطرنشان کرد: نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در تأمین کیفیت بسیار حائز اهمیت و کلیدی است.

مدیرکل استاندارد استان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی مورد بررسی و پایش قرار می گیرد، گفت: با بررسی عملکرد آنها نسبت به تمدید یا ابطال گواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 2840 ساعت آموزش برون سازمانی استاندارد کهگیلویه و بویراحمد

تحقق 2840 ساعت آموزش برون سازمانی استاندارد کهگیلویه و بویراحمد