مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-12اقتصادي

ایجاد منطقه آزاد گردشگری سیریک نقش سازنده ای در توسعه سواحل مکران دارد


منطقه آزاد گردشگری در سیریک به عنوان اولین منطقه گردشگری در کشور می تواند در توسعه سواحل مکران نقش کلیدی را ایفا کند - عادل کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اذعان به اینکه شهر سیریک ظرفیت ایجاد اولین منطقه آزاد گردشگری کشور را دارد، بیان داشت: بندر سیریک با توجه به جایگاه، موقعیت راهبردی و توریستی مهم و استراتژیک به قطب گردشگری کشور تبدیل می شود.

شهردار شهر سیریک با اشاره به اهمیت بندر سیریک برای شرق استان و سواحل مکران افزود: هرمزگان از ویژگی های خوبی برخوردار است، و ار آنجاییکه هم قطب تجارت و صنعت کشور است و هم درزمینهٔ گردشگری پتانسیل های بی نظیری دارد؛ و از آنجاییکه شهرستان سیریک از نظر ساحلی ظرفیت بی نظیری را برای استان هرمزگان ایجاد کرده و می تواند به یکی از قطب های گردشگری دریایی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به قابلت های بندر سیریک در زمینه زیرساخت ها و ظرفیت ها بعنوان یک منطقه گردشگری خاطرنشان کرد: افزایش حجم توریست داخلی و خارجی، و همچنین تسهیل فرآیند حمل و نقل دریایی و ارائه بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران، زمینی جهت ایجاد منطقه آزاد گردشگری در سیریک فراهم می شود.

شهردار شهر سیریک با اشاره به سفر چند وقت پیش وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان هرمزگان تصریح کرد: علی اصغر مونسان در نامه ای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه آزاد گردشگری سیریک نقش سازنده ای در توسعه سواحل مکران دارد

ایجاد منطقه آزاد گردشگری سیریک نقش سازنده ای در توسعه سواحل مکران دارد