مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-12حوادث

تبدیل مشکلات جاده مرگ به سریال تلخ و ادامه دار/جاده گهرباران یا تونل روباز؟


جاده گهرباران به یک تونل روباز تبدیل شده و با انجام اقدامات مختلف ازجمله ایجاد سرعت گیرهای متعدد و کنده کاری ها قبل و بعد هر سرعت گیر اعتراض های بسیاری به دنبال داشته و مدیرکل راهداری مازندران نیز در این ارتباط می گوید مخالف ایجاد سرعت گیرها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میاندورود، تراژدی مشکلات در جاده گهرباران همچنان ادامه دارد و گویی نقطه پایانی برای مشکلات آن نیست؛ این جاده که از آن به عنوان جاده مرگ یاد می شود به دلیل فقدان مسائل ایمنی حوادث رانندگی منجر به فوت بسیاری در برداشت و با وجود اینکه طی این سال ها وعده های مختلفی داده شده هنوز اقدام جدی صورت نگرفته و هرازچند گاهی شعارهایی برای ساماندهی آن داده می شود.

پس از حداث متعدد منجر به فوت سال گذشته و واژگونی خودروها در کانال آب حاشیه جاده گهرباران، اخیرا گاردریل لبه آسفالت نصب شده که باتوجه به اینکه این جاده شانه خاکی ندارد درصورت بروز تصادف و یا خرابی خودرو جایی برای توقف وجود ندارد.

متاسفانه مشاهده می شود جاده گهرباران به یک تونل روباز تبدیل شده و با انجام اقدامات مختلف ازجمله ایجاد سرعت گیرهای متعدد و کنده کاری ها قبل و بعد هر سرعت گیر اعتراض های بسیاری به دنبال داشته و مردم معترض هستند که چرا آسفالت را کندند و این موضوع باتوجه به افزایش چندبرابری لواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مشکلات جاده مرگ به سریال تلخ و ادامه دار/جاده گهرباران یا تونل روباز؟

تبدیل مشکلات جاده مرگ به سریال تلخ و ادامه دار/جاده گهرباران یا تونل روباز؟