مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-12اجتماعي

سرویس های بهداشتی مدارس استان مرکزی استانداردسازی می شوند


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از استانداردسازی آبخوری ها و سرویس های بهداشتی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی دمنه ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: با شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلا دانش آموزان به این بیماری، در سال تحصیلی جدید مدارس موظف به استانداردسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری ها، ایجاد حوضچه موادضدعفونی کننده در ورودی مدارس و تامین مواد شوینده به میزان لازم هستند.

وی تصریح کرد: از اولیا دانش آموزان نیز درخواست داریم از هم اکنون به فکر تامین مایحتاج بهداشتی دانش آموزان از جمله ماسک باشند تا با شروع مدارس و افزایش تقاضا، با کمبود و یا گرانی مواجه نشوند.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان در راستای کمک به اقتصاد خانواده ها در بحث تهیه ماسک اقدام به تهیه کلیپ های آموزشی دوخت ماسک و بارگذاری آن در سایت کرده است که خانواده ها می توانند با مشاهده این کلیپ و بهره گیری از نحوه آموزش آن نسبت به تهیه ماسک های بهداشتی در منزل خود اقدام کنند.

دمنه بیان داشت: مدارس خاص و هیات امنایی و غیرانتفاعی نیز ملزم هستند دستگاه ضدعفونی کننده دست چشمی را نصب کنند، همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس های بهداشتی مدارس استان مرکزی استانداردسازی می شوند

سرویس های بهداشتی مدارس استان مرکزی استانداردسازی می شوند