مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-12سياسي

تجهیز 75 هزار خانوار عشایری به پنل خورشیدی تا پایان برنامه ششم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کرمعلی قندالی در دیدار و گفتگو با نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: - رییس سازمان امور عشایر گفت: تا پایان امسال 13 هزار پنل خورشیدی و تا انتهای سال 1400 نیز 12 هزار پنل خورشیدی در مناطق عشایری کشور توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کرمعلی قندالی در دیدار و گفتگو با نماینده مردم باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون عشایری مجلس و عضویت نمایندگان در آن از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند کمک کند عشایر در قانون بودجه بیشتر از این جایگاه داشته باشند.

وی با بیان این که در حوزه آبرسانی به مناطق عشایری وضعیت خوبی داریم، افزود: سازمان امور عشایر در حوزه راه های مناطق عشایری اعتبارات ملی ندارد و کل اعتبارات راه های این مناطق استانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مناطق عشایری ایذه یک میلیارد و 200 میلیون تومان و برای عشایر باغملک یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تأمین آب شرب سالم اعتبار اختصاص داده شد.

تعاونی های عشایری یک برند هستندرییس سازمان امور عشایر ایران گفت: امروز شرکت های تعاونی عشایری یک برند هستند چراکه همه چیز برای آن ها فراهم شده و در قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 75 هزار خانوار عشایری به پنل خورشیدی تا پایان برنامه ششم

تجهیز 75 هزار خانوار عشایری به پنل خورشیدی تا پایان برنامه ششم