مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-12اقتصادي

امان «امان آباد» برید!/ تعطیلی 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی امان آباد


بختیاری مدیرعامل شهرک صنعتی امان آباد می گوید: وقتی ما یک نامه درخواست برای مسئولان می فرستیم، شش ماه باید برای پاسخ منتظر بمانیم و این باعث شده 12 شرکت تولیدی خوشنام از کارخانه لبنیات گرفته تا قطعات خودرو تعطیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه خراسان در گزارشی به تعطیلی 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی امان آباد به دلیل مشکلات متعدد پرداخته است که متن آن در ادامه می آید.

قرار است از یک شهرک صنعتی بازدید کنیم، آماده هستم تا پای درد دل تولیدکنندگانی بنشینم که شاید این روزها زیان ده ترین افراد روزگارند، چون پولش را دارند که در بازار بهم ریخته دلار و سکه بریزند و یک شبه راه صد ساله بروند اما همان را برای تولید کالای ایرانی سرمایه گذاری می کنند و تغییرات لحظه ای قیمت ها، نبود ارز و مواد اولیه آن ها را به مرز ورشکستگی می کشاند.

در شهرک صنعتی پارسیان (امان آباد) تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی واحدهای تولیدی از فشار حداکثری بخش دولتی و بی تفاوتی برخی از مسئولان  به تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری تعداد زیادی کارگر خبر می دهند اما مشکلات اعلام شده از سوی آن ها مثل نبود راه مناسب یا تکمیل سیستم فاضلاب معضلات غیرقابل حلی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امان «امان آباد» برید!/ تعطیلی 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی امان آباد

امان «امان آباد» برید!/ تعطیلی 12 واحد تولیدی در شهرک صنعتی امان آباد