مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-12فرهنگي

«حسرت» به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد


فیلم کوتاه «حسرت» به نویسندگی سیروان کریمی و کارگردانی جلال ویسی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: فیلم کوتاه حسرت به کارگردانی جلال ویسی  و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در هشتمین  دوره جشنواره بین المللی فیلم   بوفالو که 28 آگوست الی 3 سپتامبر (7 الی 13شهریور ماه ) در آمریکا برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد.

وی در خصوص داستان این فیلم گفت: فیلم کوتاه 100 ثانیه ای حسرت   با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان معضل طلاق و مشکلات ناشی از آن را به تصویر در آورده است.

رییس حوزه هنری کردستان تصریح کرد: در این فیلم که دومین حضور بین المللی خود را تجربه می کند سامان پاسیان به عنوان تصویربردار، پژمان راش به عنوان صدابردار، عماد افتخاری در بخش تدوین و ارمیتا وفا دوست، سارا احمدنژاد، آرمان فیضی به عنوان بازیگر جلا ویسی را همراهی کرده اند.

مرادی گفت: جلال ویسی متولد 1364 سنندج که تاکنون 4 فیلم کوتاه را تولید و کارگردانی نموده و تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره های داخلی و خارجی کسب نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسرت» به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد

«حسرت» به هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوفالو آمریکا راه پیدا کرد