مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-12اقتصادي

استفاده از ظرفیت کریدور بادی شرق کشور برای تولید برق


مدیرکل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع انرژی های تجدیدپذیر، گفت: قراداد نیروگاه بادی 50 مگاواتی در منطقه میل نادر به شکل قرارداد خرید تضمینی توسط سازما ساتبا با شرکت مپنا به امضا رسیده و ساخت این مزرعه توربین های بادی در دستور کار است.

- میترا غلامی، مدیر کل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع انرژی های تجدیدپذیر، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در ارتباط با ظرفیت منابع انرژی های بادی در کشور، گفت: کریدور بادی شرق کشور، یکی از بزرگترین منابع تولید انرژی برق از منابع بادی به حساب می آید.

مدیرکل دفتر پتانسیل سنجی و ارزیابی منابع انرژی های تجدیدپذیر، در تشریح برنامه سازمان ساتبا به منظور استفاده از پتانسیل کریدور بادی شرق کشور، عنوان کرد: راه اندازی نیروگاه های بادی در استان های خراسان و سیستان وبلوچستان در دستور کار سازمان ساتبا قرار دارد که تاکنون 6 نیروگاه بادی در خراسان و 1 نیروگاه دیگر در سیستان نصب شده و به بهره برداری رسیده است.

*ساخت 5 نیروگاه بادی در شرق کشور تا پایان امسال وی در توضیح برنامه های آتی این سازمان برای استفاده از ظرفیت بادی مذکور، افزود: در حال حاضر 5 قرارداد نزدیک به بهره برداری در حوزه استان های خراسان و سیستان و بلوچستان به منظور توسعه نیروگاه های بادی در دستور کار قرار دارد و تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت کریدور بادی شرق کشور برای تولید برق

استفاده از ظرفیت کریدور بادی شرق کشور برای تولید برق