مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-12سياسي

دسترسی به اینترنت برای همه دانش آموزان استان فارس فراهم شد


با دسترسی تمام نقاط استان فارس به پوشش شبکه اینترنت دسترسی به فضای مجازی برای همه دانش آموزان فراهم شده است.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: زیرساخت های اینترنتی که در افق 1400 برای فارس پیش بینی شده بود، در چند ماه اخیر به دو برابر افزایش یافته و با دسترسی تمام نقاط استان به پوشش شبکه اینترنت دسترسی به فضای مجازی برای همه دانش آموزان فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیداحمد احمدی زاده در آیینی که به منظور رونمایی از سامانه آموزش الکترونیکی جامع هوشمند مدارس باعنوان دانش در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شد، گفت: فارس ازنظر تقسیمات کشوری بزرگ ترین استان کشور است و راه اندازی چنین طرحی در استان ازلحاظ جمعیت دانش آموزی و پراکندگی مراکز آموزشی بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس باور به رسالت آموزش وپرورش را رویدادی مهم و بزرگ دانست و گفت: این کار یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در آستانه هفته دولت است که حاصل تلاش، دانش و تخصص دانشگاه صنعتی شیراز و مدیریت آموزش و پرورش استان است.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دوران کرونا درزمینه کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه، خواستار تداوم این حمایت ها از خانواده های نیازمند، به ویژه درزمینه تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به اینترنت برای همه دانش آموزان استان فارس فراهم شد

دسترسی به اینترنت برای همه دانش آموزان استان فارس فراهم شد