مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-12سياسي

ارتقای شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان ضروری است


فرماندار دهگلان با اشاره به فعالیت تنها یک یاب کتابخانه در این شهرستان، گفت: ارتقای شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی در این دهگلان ضروری است.

- ایسنا/کردستان فرماندار دهگلان با اشاره به فعالیت تنها یک یاب کتابخانه در این شهرستان، گفت: ارتقای شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی در این دهگلان ضروری است.

فرزاد شمس امروز(22مرداد) در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دهگلان که با حضور مدیرکل کتابخانه ای عمومی استان کردستان و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها کتابخانه عمومی نهادی در این شهرستان، کتابخانه شهید دکتر مجید شهریاری است و این امر زیبنده و شایسته نیست.

وی با اشاره به نرخ بالای سواد در شهرستان دهگلان، عنوان کرد: این شهرستان از نظر نرخ سواد و افراد تحصیل کرده در استان کردستان زبانزد است و باید با برنامه ریزی و جذب اعتبارات لازم شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی را ارتقا داد.

فرماندار با اشاره به شاخص بالای امانت کتاب در تنها کتابخانه عمومی شهرستان دهگلان، بیان کرد: این امر نشان می دهد میزان توجه به کتاب در این شهرستان بالاست و باید بسترهای لازم برای ارتقای شاخص های کتابخوانی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان ضروری است

ارتقای شاخص زیربنای کتابخانه های عمومی در دهگلان ضروری است