مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-12اقتصادي

جزییات طرح «نذر خون» در «محرم» و «صفر»/ اهدای پلاسما توسط 6 هزار بهبود یافته کرونا


مدیر عامل سازمان انتقال خون کشور با دعوت از مردم برای شرکت در نذر خون در ماه های محرم و صفر، گفت: حدود 6 هزار نفر یعنی 2 درصد بهبود یافتگان کرونا پلاسمای خود را اهدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، پیمان عشقی، مدیرعامل سازمان انتقال خون در شبکه خبر با اشاره به اجرای طرح نذر خون در ایام محرم و صفر، اظهار داشت: سازمان انتقال خون از چند سال پیش تصمیم به اجرای طرح  نذر خون کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف این ایده نجات جان انسانهاست،ادامه داد: نذر خون امسال نیز ادامه دارد؛ البته با توجه به شرایط کرونا در کشور امکانات و تغییراتی در این خصوص اعمال کردیم که یکی از این تمهیدات سیستم نوبت دهی اینترنتی به نشانی nobatdehi.

ibto.

ir  برای اهدای خون در جهت جلوگیری از ازدحام و معطلی اهدا کنندگان است.

مدیرعامل سازمان انتقال خون با اشاره به اینکه در 31 استان و در تمام ادارات کل ثبت نام و نوبت دهی اینترنتی از طریق این نشانی  nobatdehi.

ibto.

ir فعال است، گفت: نذر خون در 40 روز یعنی تا اربعین حسینی انجام می شود و امسال این طرح با یاد و نام شهدای سلامت از چهارم ماه محرم آغاز خواهد شد.

عشقی درباره باور برخی افراد مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق اهدای خون، بیان داشت:با توجه به اینکه کرونا بیماری تنفسی است، هنوز هیچ مدرک و سندی وجود ندارد که ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح «نذر خون» در «محرم» و «صفر»/ اهدای پلاسما توسط 6 هزار بهبود یافته کرونا

جزییات طرح «نذر خون» در «محرم» و «صفر»/ اهدای پلاسما توسط 6 هزار بهبود یافته کرونا