مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-12اجتماعي

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در نصب برچسب خودروها در مرکزی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازآغازطرح تشدید اعمال قانون تخلفات نصب برچسب، لوگو و دیگر علائم تبلیغاتی بر روی خودروها در استان خبر داد.

- سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک  با اشاره به طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در نصب برچسب و لوگو برروی بدنه خودروها گفت: نصب برچسب، لوگو و دیگر آگهی ها و علائم تبلیغاتی بر روی خودروها، خلاف آیین نامه راهنمایی و رانندگی است و پلیس طبق آیین نامه با رانندگان متخلف برخورد می کند.

    این مقام انتظامی با اشاره به برخورد قانونی با تخلفات 354 خودروی متخلف در این طرح اظهارداشت: تنها شرکت هایی که مجوز قانونی دارند، می توانند لوگوی شرکت خود را با همان ابعاد طراحی شده، در خودروها نصب کنند و طبق آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم یا الصاق هر نوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم،برای رانندگان متخلف جریمه در پی خواهد داشت.

    وی تبلیغات نامتعارف بر روی بدنه خودرو ها را عاملی مهم برای از بین بردن تمرکز راننده ها در هنگام رانندگی و افزایش وقوع تصادفات بر شمرد و یادآور شد:تذکرات لازم به نصابان برروی بدنه خودروها داده شده است که در صورت نصب برچسپ های غیرمجاز و عدم توجه به ضوابط برابر مقررات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در نصب برچسب خودروها در مرکزی

طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگان در نصب برچسب خودروها در مرکزی