مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-12ورزشي

ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان بر ضرورت ایجاد، تقویت و ارتقای وضعیت فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان تأکید کرد.

- نرگس نورالله زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در سطح شهر و کمبود اینگونه فضاها برای بانوان، این موضوع برای پیگیری و اجرا به شهرداری اعلام شد چراکه مورد درخواست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بوده است.

وی با تأکید بر در نظر گرفتن فضاهای ورزشی چند منظوره ویژه بانوان در کنار فضاهای سبز موجود شهر همدان اظهار کرد: باید این فضاهای فرهنگی ورزشی به گونه ای طراحی شود که همراه با پوشش گیاهی مناسب، محل مناسبی برای بهره مندی بانوان باشد تا بتوانند به ورزش و تفریح بپردازند.

نوراله زاده افزود: ایجاد فضای سبز و فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در مناطق چهارگانه شهری همدان که دارای تراکم بالای جمعیت هستند، ضرورت دارد و این موضوع باید در دستور کار بودجه 1400 شهرداری قرار گیرد.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان همچنین گفت: از سوی دیگر برای حریم های فضاهای فرهنگی ورزشی بانوان در راستای عدم مشرفیت به این فضاها نیازمند طراحی خاص در ضوابط شهری به لحاظ رعایت فرهنگ اسلامی و امنیت حضور بانوان در فضاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان

ایجاد فضاهای فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در شهر همدان