مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-12ورزشي

تلاش شورای شهر قزوین برای افزایش سرانه ورزشی جنوب شهر


به منظور افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز جنوب شهر قزوین، زیر پل امام رضا (ع) به فضای سبز و فضای ورزشی تبدیل می شود.

- ایسنا/قزوین یک عضو شورای شهر قزوین گفت: به منظور افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز جنوب شهر قزوین، زیر پل امام رضا (ع) به فضای سبز و فضای ورزشی تبدیل می شود.

سعید دقیقی در جلسه علنی شورای شهر قزوین که شب گذشته 21 مرداد برگزار شد، با اشاره به ایجاد فضای ورزشی زیر پل امام رضا(ع)، تصریح کرد: فضای موجود زیر پل امام رضا(ع) به فضای غیرقابل استفاده تبدیل شده است و پارکینگ چند عدد ماشین است، برای استفاده از این فضا با حضور کارشناسان بررسی میدانی داشتیم.

وی افزود: ارتفاع پل هفت متر است، با توجه به تصمیم گیری صورت گرفته اولویت اصلی ما تأمین پارکینگ آرامستان و مغازه های اطراف است، با بررسی های کارشناسی صورت گرفته با توجه به نیاز موارد ذکر شده تعداد پارکینگ مشخصی در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در طول 150 متر از شروع پل سه زمین ورزشی در نظر گرفته شده که شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش های میدانی مثل تنیس روی میز، دستگاه های ورزشی پارکی و فضای نشیمن است.

وی یادآور شد: نگرانی هایی از جمله آلودگی هوا برای این فضا مطرح است اما نمونه های خارجی موجود است که زیر پل را با استفاده از فضای سبز به خوبی پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شورای شهر قزوین برای افزایش سرانه ورزشی جنوب شهر

تلاش شورای شهر قزوین برای افزایش سرانه ورزشی جنوب شهر