مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-12فرهنگي

پژوهش های کاربردی در اولویت جشنواره بین المللی فارابی قرار دارند


پژوهش هایی در جشنواره فارابی مورد توجه قرار می گیرند که کاربردی باشند در این میسر باید بپذیریم که با علوم انسانی لاغر و نحیف نمی توان به پیشرفت رسید.

- معاون فرهنگی وزیر علوم اعلام کرد: پژوهش هایی در جشنواره فارابی مورد توجه قرار می گیرند که کاربردی باشند در این میسر باید بپذیریم که با علوم انسانی لاغر و نحیف نمی توان به پیشرفت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در نشست یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی گفت: برگزاری این جشنواره یکی از رخدادهای مهم در عرصه علوم انسانی و اسلامی است و این جشنواره در حال حاضر از قدمت و گذشته قابل توجهی برخوردار است و فلسفه برگزاری آن تقدیر از عالمان در عرصه های علوم انسانی و اسلامی و تقدیر از زحمات آنها است.

وی افزود: این جشنواره همه کسانی که اهتمام ویژه در عرصه های علوم انسانی و اسلامی دارند را پوشش می دهد، در زمانه ای که در آن قرار داریم، از آن به عنوان روزگار پر تغییر یاد می شود که برای پاسخ دادن به مسایل و پرسش های متعدد آن نیازمند بهره گیری از علوم انسانی هستیم تا بتوانیم با کمک این عالمان در جهت رفع مشکلات اقدام کنیم.

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پیشرفت و تعالی جوامع همواره مد نظر سیاستگذاران بوده است، یادآور شد: رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های کاربردی در اولویت جشنواره بین المللی فارابی قرار دارند

پژوهش های کاربردی در اولویت جشنواره بین المللی فارابی قرار دارند