مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-12پزشكي

تشخیص روانکاو آمریکایی درخصوص ابتلای ترامپ به اختلال روانی شدید


یک روانکاو سرشناس آمریکایی که از اساتید مدرسه پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن است ادعا کرد دونالد ترام از اختلال شخصیت خودشیفته (نارسیسیستیک) رنج می برد.

- یک روانکاو سرشناس آمریکایی که از اساتید مدرسه پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن است ادعا کرد دونالد ترام از اختلال شخصیت خودشیفته (نارسیسیستیک) رنج می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نشریه ایندیپندنت، دکتر جان زینر، رییس سابق واحد مطالعات درمان خانوادگی در انستیتوی ملی سلامت روان آمریکا این ادعا را در مصاحبه با بندی ایکس لی، روانپزشک پزشکی قانونی برای پایگاه راو استوری مطرح کرد.

دکتر لی در این مصاحبه که روز سه شنبه انتشار یافت، از این روانکاو پرسید نظرش درباره ادعاهایی که مری لی ترامپ ، برادرزاده رییس جمهور آمریکا درباره سلامت روان این عمویش مطرح کرده چیست؟ مری لی ترامپ، که خودش دکتر روانشناس است در کتاب خاطراتش که چندی پیش انتشار یافت ادعا کرد دونالد ترامپ یک خودشیفته است.

دکتر زینر که در زمان اشتغالش در انستیتوی ملی سلامت روان درباره اختلال خودشیفتگی تحقیق کرده عنوان کرد که با این تشخیص درباره دونالد ترامپ موافق است.

دکتر زینر تصریح کرد: یک طوفان تمام عیار ما را در هم کوبیده است، ترکیبی از همه گیری یک بیماری مرگبار همراه با شکست تمام عیار رهبری از جانب شخصی که می بایست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص روانکاو آمریکایی درخصوص ابتلای ترامپ به اختلال روانی شدید

تشخیص روانکاو آمریکایی درخصوص ابتلای ترامپ به اختلال روانی شدید