مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-12پزشكي

مرحله سوم غربالگری کرونا به زود اجرا می شود


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان اینکه سومین مرحله غربالگری کرونا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون دو مرحله غربالگری اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر صادق تبریزی امروز در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا در مشهد با بیان اینکه سومین مرحله غربالگری کرونا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون دو مرحله غربالگری اجرایی شده است.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در قالب این طرح هم خدمات مراقبتی و درمانی به بیماران مبتلا ارائه خواهد شد و از سوی دیگر سایر مراقبت های بهداشتی جامانده همچون مراقبت دندانپزشکی و یا مراقبت مادران و کودکان و سالمندان نیز ارائه می شود.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به اینکه کرونا همچنان ادامه دار است، نباید این مهم سبب شود که افراد از دریافت خدمات بهداشتی محروم شوند.

صادق تبریزی با تأکید بر سطح بندی خدمات آزمایشگاه ها، ضرورت وجود آزمایشگاه مرکزی و انجام متمرکز آزمایشات کرونا در کشور، گفت: وزارت بهداشت آمادگی لازم برای کمک به تجهیز آزمایشگاه مرکزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم غربالگری کرونا به زود اجرا می شود

مرحله سوم غربالگری کرونا به زود اجرا می شود