مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-12اجتماعي

اجرای طرح کاپ در شهرک والفجر آغاز شد


صبح روز گذشته با حضور جمعی از مدیران سازمان پسماند و شهردار و معاون خدمات شهری منطقه 6، اجرای طرح کاپ در شهرک والفجر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس شهردار منطقه 6 در این مراسم با تاکید بر لزوم تقویت روحیه مطالبه گری شهروندان در حوزه محیط زیست و همکاری مسئولان با مردم در این زمینه گفت: باید از اجرای طرح کاپ حمایت کرد چراکه با اجرای آن مخازن زباله صاحب دار می شوند و دیگر شاهد زباله گردی در سطح شهر نخواهیم بود.

  وی با بیان اینکه انتشار تصاویر افرادی که گاه تا کمر در سطل های زباله خم می شوند، چهره نازیبایی از ایران در سطح بین المللی ایجاد می کند، ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات حضور زباله گردها به ویژه در این روزها امکان انتقال ویروس کرونا ست.

به همین دلیل با حمایت از طرح کاپ باید تلاش کنیم تا وضعیت موجود را تغییر دهیم.

  شهردار منطقه 6 با تاکید بر اینکه در ساختمان ها باید فضایی برای تعبیه مخازن پسماند خشک و تر درنظر گرفته شود، تصریح کرد: در این شرایط باید به همدیگر، به بچه ها و به کشور رحم کنیم، اگر خودمان به هم رحم نکنیم خدا هم به ما رحم نمی کند.

  اتمام عملیات مخزن گذاری شهرک والفجر تا پایان هفته  در ادامه این مراسم، فرزاد کلانتری مدیر اجرایی طرح کاپ گفت: اجرای طرح کاپ از سال گذشته مورد توجه سازمان پسماند قرار گرفت و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاپ در شهرک والفجر آغاز شد

اجرای طرح کاپ در شهرک والفجر آغاز شد