مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-12حوادث

باند 4 نفره حمل سلاح در البرز دستگیر شد/کشف 50 قبضه سلاح


طی یک اقدام دوماهه، در اطلاعات امنیت، یک باند 4 نفره حمل اسلحه با 50 قبضه سلاح از نوع ساچمه زن که برای ارتکاب جرایم استفاده می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: به مردم استان البرز قول داده بودیم علاوه بر اینکه برخوردهای شدیدی با مجرمین جرائم خشن خواهیم داشت، هر ماه یک طرح امنیت اجتماعی را در البرز اجرایی کنیم که متأسفانه به واسطه کرونا به تعویق افتاده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص اجرای آمار دستگیری مجرمین افزود: تعداد 127 سارق حرفه ای و 9 نفر مالخر دستگیر شدند که 60 درصد دارای سابقه کیفری قبلی بوده و 40 درصد دیگر فاقد سابقه کیفری هستند اما برای اولین بار هم مرتکب جرم نشدند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به صورت جدی و قاطع در برابر سارقین و متخلفین ایستاده اند و نهایت حمایت را برای تحقق اهداف ما را به کار گرفته است.

سردار محمدیان ضمن اعلام خبر کاهش 4 درصدی جرم سرقت در البرز افزود: طی چهارماه گذشته میزان جرم سرقت در البرز به حد قابل توجهی کاهش یافته و این نشان از ایجاد امنیت در البرز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند 4 نفره حمل سلاح در البرز دستگیر شد/کشف 50 قبضه سلاح

باند 4 نفره حمل سلاح در البرز دستگیر شد/کشف 50 قبضه سلاح