مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-12اقتصادي

کرونا دست و پای تولید را بسته اما متوقف نکرده است


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت: کرونا دست و پای تولید را بسته اما آن را متوقف نکرده است و در بسیاری از موارد مانند تولید ماسک، دستکش، گان و مواد ضدعفونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس در رابطه با واحدهای صنعتی فعال، اظهار کرد: تا به حال حدود سه هزار 505 فقره قرارداد در شهرک های صنعتی داریم که یک هزار و 150 مورد از آن ها فعال است.

وی افزود: ، عنوان کرد: در حال حاضر شرایط عادی بر واحدهای صنعتی حکم فرما و تولیدات در حال انجام است و فعالیت ها به صورت روزانه پیگیری می شود تا جایی که 11 نفر را فقط جهت ارائه خدمات در میز خدمت در نظر گرفته ایم.

وی در پاسخ به شرایط صدور مجوز افزود: کمترین زمان صدور مجوز در شهرک های صنعتی استان از یک روز تا یک هفته و ده روز را شامل می شود و بستگی به آماده بودن شرایط متقاضی دارد.

محمدیان بیان کرد: خوزستان در گذشته استان کارآفرینی نبوده است اما در حال حاضر این فرهنگ اکتفا به شغل دولتی در حال تغییر است و با توجه به اینکه استخدام ها کاهش یافته مردم به سمت فعالیت در حوزه صنعتی سوق داده شده اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز روند سرمایه گذاری موید این موضوع است و رقمی حدود 45 درصد از کل قراردادهای ما طی این مدت بسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دست و پای تولید را بسته اما متوقف نکرده است

کرونا دست و پای تولید را بسته اما متوقف نکرده است