مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-12ورزشي

برگزاری 12 رویداد مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2020


در نهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس 2020 ، 12 رویداد مختلف همچون اینوجوان، اینوتکس پیچ، کافه سرمایه، اینوتکس کوآپ و.

برای تیم های استارت آپی به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد عباسی فشمی دبیر نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2020 که امروز به صورت آنلاین در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی بازی های المپیک 2020 و نمایشگاه وب و موبایل شد در صدد برآمدیم که شیوه جدیدی برای برپایی نمایشگاه اینوتکس در پیش بگیریم و آن را مجازی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه 12 رویداد مختلف در نمایشگاه اینوتکس برگزار می شود، بیان کرد: استیج اینوتکس یکی از بخش های نمایشگاه امسال است با این تفاوت که سخنرانان بین المللی به صورت مجازی حضور دارند و می توانند با استارت آپها و .

ارتباط بگیرند.

وی ادامه داد: کافه سرمایه از دیگر رویدادهای اینوتکس است که در راستای ارتباط استارت اپ ها با سرمایه گذاران برگزار می شود؛ در این بخش 350 جلسه برنامه ریزی شده که در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه تا کنون 50 جلسه برگزار شده است.

عباسی افزود: پاویون منتور یکی دیگر از بخش های نمایشگاه اینوتکس است که در آن 300 ظرفیت مشاوره برای تیم های استارت اپ های فراهم شده است؛ از شروع نمایشگاه که چندساعت گذشته 60 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 12 رویداد مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2020

برگزاری 12 رویداد مختلف در نمایشگاه اینوتکس 2020