مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-12ورزشي

جزییات برگزاری مراسم عزاداری حسینی در خوزستان اعلام شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به ضوابط در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم محرم و صفر گفت: کاهش زمان مراسم (حداکثر 2 ساعت)، - ایسنا/خوزستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به ضوابط در نظر گرفته شده برای برگزاری مراسم محرم و صفر گفت: کاهش زمان مراسم (حداکثر 2 ساعت)، تجمع حداقلی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی یک متر و نیم، استفاده مستمر و همگانی از ماسک و ممنوعیت پذیرایی در حین برگزاری مراسم از جمله پروتکل هایی هستند که برای برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در نظر گرفته شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در نشست خبری که امروز (22 مرداد 99) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امسال مسئولیت اجرای دستورالعمل های بهداشتی مربوط به برگزاری مراسم ماه محرم و صفر بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی در کشور قرار داده شد.

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دارای کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی است که ذیل آن کارگروه برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان است.

وی افزود: در این کارگروه دستگاه هایی از جمله نیروی انتظامی، دادستانی، بهداشت و درمان، بسیج، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرمانداری ها، صدا و سیما، ارشاد اسلامی، دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مراسم عزاداری حسینی در خوزستان اعلام شد

جزییات برگزاری مراسم عزاداری حسینی در خوزستان اعلام شد